Post by reisiconreper on Feb 24, 2022 8:39:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clumsy Ninja ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clumsy Ninja IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi ääretön kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Clumsy Ninja 2022 version ▞▞▞
Erittäin hauska peli! Ainoa asia on, että et voi tallentaa edistymistäsi nyt jostain syystä.
Tyttäreni pelasi tätä peliä ja pääsi tasolle 13, mutta kun hän avasi pelin uudelleen, hän aloitti tason 1. KORJAA TÄMÄ
Jos ei oo mitää kuluttaa niin ainaki sillo
Erittäin hauska ja yksinkertainen peli, ei vain viihdyttävä, vaan myös rentouttava. Minulla ei myöskään ole koskaan ollut ongelmia bugien tai häiriötekijöiden kanssa, ja se toimii erittäin sujuvasti
Minä rakastan tätä peliä!! Se vain ei vanhene koskaan. 🙂 Se on erittäin hauska ja supersöpö, ja rakastan tarinaa. Clumsy Ninja on niin suloinen ja hilpeä, enkä koskaan kyllästy pelaamaan tätä peliä. 😁 Minä ja veljeni jopa sekaisimme tarkoituksella leikkikentällä, kun toimimme kuin Kömpelö Ninja...Minulla oli jälkikäteen naarmuja polvissani. 😂 Joka tapauksessa rakastan tätä peliä, suosittelen sitä täysin.
Hauska peli, kunnes se käynnisti minut uudelleen ilman syytä. Joitakin painikkeita on myös vaikea napsauttaa. Olin tasolla 20 jotain ja nyt olen tasolla yksi vanhan Ninjan kanssa, joten poistin
Apple nostaa esimerkkinä hyvistä iOS 7 -sovellusuudistuksista esiin ... ja Clumsy Ninja, syntyivät kansainvälisten kehittäjien toimesta.
Hidas en oo viel kokeillu kun lataa niin kauan
Ei pääse ilmapalloist irti helpost
Virhe : Kun napsautat Jatka , se näyttää palveluehdot tai tietosuojakäytännön ! Tiedän mitä tapahtuu! Jos laitteesi on lovettu, pelin alla oleva alue leikataan ja se näytetään loveen asti! joten sinun on napsautettava hieman jatka-painikkeen alapuolella klikataksesi Jatka! ja vaikka osallistuisit peliin! sinun täytyy pelata koko peli vain napsauttamalla vähän jokaisen painikkeen alapuolella! Joten Developers Team valtava pyyntö minulta! Korjaa tämä bugi lovetuilla laitteilla! Rakastan tätä peliä 😘
Clumsy Ninja Cabaran gtin
Dependency Injection in Unity3D - Theseus
Lleiii
Se ei säästä edistymistäsi korjattujen tarpeiden suhteen
Ei pöästä sisäänä
Täs on viruksii älkää ladatko
Edistyminen ei tallennu ollenkaan
Galaxy trend plus ei tallenna peliä ja heittää pihalle! Siks 3/5 ei maistunu ninjalle salamia
Ennen rakastin tätä peliä lapsena, mutta nyt joka kerta kun poistun pelistä, se alkaa aina takaisin alkuun. Korjaa tämä
Clumsy Ninja Avontuur pvx
En pääse edes läpi ehtoja. Se ei anna minun painaa Jatka, eikä se myöskään anna minun edes lukea tietosuojakäytäntöä, se menee vain käyttöehtoihin. Olin todella innoissani, että saan pelata tätä peliä taas
Pidän pelistä, hyvästä grafiikasta, mutta se pyytää minua aina kirjautumaan Google Play -peleihin. Niinpä, mutta mitään ei tapahdu!!!! Lisäksi se saa pelin kaatumaan!!!!!!! Ole hyvä ja korjaa tämä ongelma!!!!!!! Jotta se voisi tehdä siitä nautinnollisempaa muille ihmisille, mukaan lukien MINULLE!!!
Rakastin tätä peliä ja muistan pelanneeni tätä nuorempana. Mutta viimeaikaisten virheiden vuoksi edistymiseni pyyhittiin! Olen nähnyt muita arvosteluja, joissa myös sanotaan, että tämä on tapahtunut heille, ja toivon todella, että korjaat tämän. Antaisin 5 tähteä, jos en olisi tämän ongelman kannalla
Oho, rakastin tätä peliä aiemmin, mutta nyt se sanoo, että päivitys on, eikä päivitystä koskaan ladata! En voi pelata sitä! Siitä on 4 kuukautta, ja ilmoitus, että minun on ladattava päivitys, on edelleen olemassa! Korjaa tämä, niin muutan arvosanaani!
Pelasin peliä eilen ja pääsin tasolle kaksi ja muuta, ja menetin kaiken. Älä lataa tätä peliä, ellet ole valmis luopumaan kaikesta työstäsi.
Clumsy Ninja Sarguzasht ckd
Olen pelannut näitä pelejä vuosia. Olin järkyttynyt siitä, että peli ei pelastanut edistymistäni. Yritin myös painaa google play -kuvaketta tallentaakseni pelin, mutta se ei toiminut.
Se oli upeaa, kunnes tajusin, ettei mikään kovaa taisteltu edistyminen pelastaisi! Miksi käyttäisin rahaa peliin, joka ei muista ostoksiani?
Orchard Street Apparel
Kuka edes mitä ostaisi tämän. Pääsin TASOLLE 57 ja kirjauduin sitten ulos, pääsin seuraavana päivänä suoraan takaisin hurjalle tasolle yksi, korjaa tämä! Siihen asti en enää koskaan pelaa tätä peliä
Clumsy Ninja Aventură vzp
Minä ha
Хардкорные приключения непобедимого воина на локациях мира теней · dynaaminen seikkailu maailmaan varjoja ja tumma kuvia; · laaja järjestelmä
Hei tämä peli on mahtava! Mutta ongelmana on, että tässä pelissä on niin paljon ongelmia ja bugeja, voitko korjata tämän? Olen pahoillani, että annoin sille 3 tähteä, annan sille 5 tähteä, kun se on korjattu, olen niin pahoillani ;( vain korjaa tämä ongelma
4/5
Joten se on hyvä peli ja erittäin hauska, mutta minulla on kaksi ongelmaa, yksi, minun piti napsauttaa hieman alemmas vain ollakseen vuorovaikutuksessa näytön kanssa ja kaksi, se ei koskaan tallenna edistymistäni ja vihaan, että minun täytyy käynnistää uudelleen joka kerta, kun avaan sovelluksen.
Käytin PALJON OIKEAA rahaa tähän JA sain tason 7 ja kun sain sen takaisin, korjaan tämän NYT
Huono ihan kaukana 😣😣😣😣😣😣
Haku - Steam
Kamalaa, että se ei toimi, tämä tyhmä peli käskee sinua tekemään tornin ja hyppäämään sen yli, mutta se on mahdotonta
Hyvä grafiikka, pelaa melko hyvin, painikkeita tuntuu välillä vähän vaikealta painaa, mutta kaiken kaikkiaan mukava pelin ajanhukkaa. Kyllästyttää nopeasti, mutta aluksi hauskaa. Ei huono peli
Suljin pelini yöksi saavuttuani tason kolme ja avasin sen tänä aamuna, ja se sai minut aloittamaan alusta ykkösestä.
Pelasin tätä 5 vuotta sitten ja pidin siitä todella, mutta taso 50? Cartierin hankkiminen on kohtuutonta, eikä se seuraa edistymistäsi. Olin tasolla 3 ja latasin pelin uudelleen ja olin tasolla 1...Halusin vain nähdä, millaista se nyt on. . Ja on todella vaikeaa saada vain taso ja tasolle 50 olisi erittäin vaikea päästä!... Korjaa tämä teille, jotka vielä pelaatte tätä peliä 🙂 kiitos.
Moi. Rakastan tätä peliä paljon, jota olen pelannut lapsesta asti. Minulla on kuitenkin yksi ongelma tällä hetkellä. Latasin pelin Samsung S10:een pari päivää sitten, ja käyttöliittymä vaikuttaa jotenkin oudolta siinä. Kuten jos haluan olla vuorovaikutuksessa jonkin kanssa tai haluan painaa "OK" tehtävälaatikossa, minun on napsautettava näyttöä hieman alempana kuin missä minun pitäisi napsauttaa, jotta se toimisi. Pidän todella tästä pelistä ja olisin todella kiitollinen, jos tämä virhe saadaan korjattua. Kiitos.
앵그리버드2 캐주얼 게임 vdvv
Tiedän, että tämä on loistava peli, koska olen pelannut sitä ennen muilla laitteilla, mutta nykyisellä en voi päästä varsinaiseen peliin, koska saan lakitietosivun yhä uudelleen ja uudelleen. Luin tietosuojakäytännön ja käyttöehdot ja napsautin Jatka (kyllä, luin ne), mutta tietosuojakäytäntö ilmestyi yhä uudelleen sen sijaan, että olisi jatkunut. mikä hätänä?